چگونه ویدیو‌های پاک شده در واتساپ را بازیابی کنیم؟

تهران (پانا) - در این گزارش با چندین روش برای بازیابی ویدیو‌های پاک شده در پیام‌رسان واتساپ آشنا خواهید شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
چگونه ویدیو‌های پاک شده در واتساپ  را بازیابی کنیم؟

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، واتساپ اکنون گزینه‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار داده تا از عکس‌ها، ویدئوها، چت‌ها و سایر محتوای خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنند تا هرگز چنین محتوایی از گوشی همراه آنها حذف نشود. دلایل زیادی وجود دارد که بر اثر آن ممکن است ویدئو‌های واتساپ حذف شوند که یکی از آنها پاک شدن اشتباهی ویدئو‌ها به دست خود کاربران است. یکی دیگر از این دلایل حذف برنامه واتساپ از گوشی تلفن همراه است، زیرا پس از نصب مجدد آن تمام فایل‌ها و گفتگو‌ها را از دست خواهید داد.

گاهی اوقات در این پیام رسان، ویدئویی را مشاهده می‌کنید که یک کاربر دیگر برای شما ارسال کرده است، اما در عرض چند دقیقه آن را حذف می‌کند. پس از حذف ویدئو، دیگر نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. در این گزارش قصد داریم چند روش ساده و موثر را به اشتراک بگذاریم که از طریق آنها می‌توانید ویدئو‌های پیام رسان واتساپ خود را بازیابی کنید.

۱-بازیابی ویدئو‌های واتساپ در دستگاه‌های اندرویدی

در گوشی خود، برنامه مدیریت فایل را باز کنید و پوشه «Whatsapp» را پیدا کنید.

از میان گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود «Media» را انتخاب کنید.

در این بخش، گزینه «Whatsapp Video» را پیدا خواهید کرد که تمام ویدئو‌هایی را که در واتساپ ارسال و یا دریافت کرده اید به صورت یک فهرست به شما نمایش داده می‌شود. این مرحله تنها در صورتی کار می‌کند که فایل‌های مدیا از گوشی شما پاک نشده باشند.

۲-استفاده از پشتیبانی Google Drive

به راحتی می‌توانید ویدئو‌های حذف شده واتساپ را از Google Drive بازیابی کنید که در ادامه روش آن را می‌خوانید.

واتساپ را از دستگاه خود حذف کرده و دوباره نصب کنید.

شماره موبایل خود را تایید کنید.

گزینه «Restore» را انتخاب کنید.

این گزینه به بازیابی همه ویدئوها، چت‌ها و عکس‌ها از طریق Google Drive کمک می‌کند. پس از بازیابی تمام چت و ویدئو‌های واتساپ شما نیز بازیابی می‌شوند.

۳- پیام‌های حذف شده در واتساپ را بازیابی کنید

اگر گزینه پشتیبان گیری چت را فعال نکنید، ممکن است نتوانید ویدئو‌های حذف شده واتساپ را در دستگاه خود بازیابی کنید. بنابراین، گزینه نهایی شما برای بازیابی ویدئوها، استفاده از ابزار‌های بازیابی شخص ثالث ویدئو‌های واتساپ است. برنامه‌های بازیابی زیادی در گوگل پلی استور برای کاربران اندروید در دسترس قرار دارد. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهد همه چیز را در برنامه واتساپ خود به راحتی بازیابی کنید.

۴- بازیابی ویدئو‌های واتساپ در آیفون

ویدئو‌هایی که از طریق واتساپ برای کاربر آیفون ارسال می‌شوند تا زمانی که دکمه دانلود انتخاب نشود، تار به نظر می‌رسند. پس از دانلود، این ویدئو‌ها در پوشه واتساپ یا Camera Roll ذخیره می‌شوند. هر ویدئویی را که از پوشه واتساپ خود حذف می‌کنید بلافاصله حذف نمی‌شود و در پوشه Recently Deleted ذخیره می‌شود و به مدت ۳۰ روز در دسترس خواهد بود. در ادامه روش بازیابی این ویدئو‌ها را می‌بینید.

مرحله ۱: برنامه Photos را در دستگاه خود باز کنید، آلبوم را انتخاب کرده و سپس گزینه «Recently Deleted» را انتخاب کنید.

مرحله ۲: ویدئو‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید را انتخاب کرده و روی دکمه «Restore» کلیک کنید. تمام عکس‌ها و ویدئو‌هایی که به طور تصادفی از آیفون خود حذف کرده اید به دستگاه شما بازگردانده می‌شوند.

روش دیگر برای بازیابی چت ها، ویدئوها و تصاویر حذف شده در آیفون این است که فایل پشتیبان iCloud خود را بررسی کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار