پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت هفته بسیج

قزوین (پانا) - بسیج، یکی از ماندگارترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی است که با برنامه ریزی جامع، فعالیت منسجم و بهره گیری از توان نیرو‌های مردمی، به نهادی تحول‌آفرین و قدرتمند تبدیل شده و نقشی ارزنده در سرنوشت میهن اسلامی دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت هفته بسیج

متن پیام حسنعلی اصغری به این شرح است. هفته بسیج فرصتی است تا یادگاران 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ بسیجی را به نسل جوان کشور منتقل کنند. بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
بسیج، یکی از ماندگارترین یادگار‌های حضرت امام (ره) و از مهمترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی است که با برنامه ریزی جامع، فعالیت منسجم و بهره گیری از توان نیرو‌های مردمی، به نهادی تحول‌آفرین و قدرتمند تبدیل شده و نقشی ارزنده در سرنوشت میهن اسلامی دارد.
هفته بسیج فرصتی است تا یادگاران 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ بسیجی را به نسل جوان کشور منتقل کنند. بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
بسیجی بودن یعنی فراهم کردن شرایط برای زیستنی پاک و زیبا در دنیایی سرشار از مسئولیت و تعهد، بنابراین بسیج قلعه‌ای مستحکم به گستره تمامی کشور است که همه شهروندان به فراخور حال، وظیفه‌ای در حفظ امنیت، رونق، شکوه و عظمت آن برعهده دارند و امام (ره) با همین دید بود که از خداوند می‌خواست با بسیجیان محشور شود.

پرواضح است که نقش بسیج در کنار مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، آموزش و پرورش ، عمران و آبادانی، کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای فرهنگی و دانش آموز استان قزوین ، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به ویژه سروقامتان جهاد و شهادت در خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان قزوین تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان و در راستای منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار