شنا قهرمانی جهان؛ چهار ایرانی فینالیست شدند

تهران (پانا) - چهار شناگر تیم ملی ایران توانستند جواز حضور در فینال مسابقات شنا قهرمانی جهان را بدست آورند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شنا قهرمانی جهان؛ چهار ایرانی فینالیست شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز(شنبه) در سومین و آخرین روز رقابت‌های جام جهانی شنا مسافت کوتاه قطر ملی پوشان شنا ایران شناگران تیم ملی ایران با حریفان خود به رقابت پرداختند. این مسابقات از پنجشنبه ۲۹مهر به میزبانی دوحه قطر آغاز شد و عصر امروز(شنبه) با پیگیری مرحله فینال ماده های باقی مانده به پایان می‌رسد.

سومین روز این مسابقات با رقابت پنج شناگر ایران در ماده ۵۰ متر پروانه آغاز شد. در پایان مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر پروانه مهرشاد افقری با زمان ۲۴٫۱۲ و بازماندن یکی از شناگران راه یافته به فینال، با قرار گرفتن در میان ۱۰ شناگران برتر این ماده راهی فینال شد. همچنین مهدی انصاری با ثبت زمان ۲۴٫۵۵ ، متین سهران ۲۴٫۸۴، علی جبلی ۲۵٫۱۱ و ابوالفضل سام ۲۶٫۲۱ به کار خود پایان دادند.

در ادامه مهدی انصاری و علی سراوند دو نماینده ایران در ماده ۲۰۰ متر قورباغه به آب زدند. علی سراوند با ثبت زمان ۰۲:۱۹٫۹۴ هشتم و مهدی انصاری با زمان ۰۲:۲۱٫۰۶ نهم شدند و هر دو جواز حضور در فینال این ماده را کسب کردند.

سینا غلامپور، متین بالسینی و هومر عباسی در مرحله مقدماتی ۲۰۰ متر آزاد به آب زدند که در پایان غلامپور با زمان ۰۱:۵۱٫۰۲ در بین ۱۰ شناگر برتر دور فینال جای گرفت اما به صلاح دید کادر فنی از حضور در فینال این ماده انصراف داد. هومر عباسی با زمان ۰۱:۵۵٫۴۶ و متین بالسینی ۰۲:۰۱٫۷۴ نیز به کار خود پایان دادند.

متین بالسینی عصر امروز (شنبه) مستقیم در فینال ماده ۴۰۰ متر مختلط به آب خواهد زد.

رقابت های فینال روز سوم مسابقات جام جهانی شنا مسافت کوتاه قطر عصر امروز(شنبه) برگزار می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار