شهردار تهران خبر داد:

تعیین تکلیف موافقت با اقدامات شهرداری در حوزه کرونا در یکشنبه آتی

تهران (پانا) - شهردار تهران درباره آخرین وضعیت درخواستی که به ستاد کرونا جهت موافقت با اقدامات شهرداری برای پیشبرد امور در حوزه کرونا داده شد، گفت رئیس جمهور دستور دادند و حدود دو روز قبل دستور ایشان به وزیر بهداشت و درمان داده شده و روز یکشنبه هفته آینده در جلسه‌ای در هیات دولت با وزیر بهداشت مذاکره خواهیم کرد و رییس جمهور نیز بر این هماهنگی ها تاکید داشتند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف موافقت با اقدامات شهرداری در حوزه کرونا در یکشنبه آتی

علیرضا زاکانی امروز جمعه در پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در ۲۶ پایگاه واکسیناسیون شهرداری تهران، در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ریزی کردیم تا ۱۰ مهر ماه حتما افراد بالای ۱۸ سال را در تهران واکسینه کنیم و نیازمند این بودیم که جایگاه‌هایی داشته باشیم که ۷۰۰ هزار دُز واکسن در آن تزریق شود.

وی با بیان اینکه شهرداری رویکرد جدیدی را برای به کارگیری همه ظرفیت های خود برای خدمت به مردم در پیش گرفته است وتلاش کرد این ۲۶ پایگاه که به صورت ثابت و سیار است راه اندازی کند، افزود: در مسیر پیش رو با همه دستگاه های خدمتگزار تعامل برقرار می کنیم تا نزدیک به ۵۰ درصد از ۳۰۰ هزار دُز واکسن را در اینجا تزریق کند. امیدواریم بتوانیم این خدمت را توسعه دهیم و بتوانیم در ابعاد مختلف و فراتر از امر واکسیناسیون به مردم خدمت رسانی کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: شهرداری رویکرد جدیدی را برای به کارگیری همه ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم در پیش گرفته است. شهرداری تلاش کرد این ۲۶ پایگاه که به صورت ثابت و سیار است راه اندازی کند و نزدیک به ۵۰ درصد از ۳۰۰ هزار دُز واکسن را در اینجا تزریق کند. امیدواریم بتوانیم این خدمت را توسعه دهیم و بتوانیم در ابعاد مختلف و فراتر از امر واکسیناسیون به مردم خدمت رسانی کنیم.

زاکانی درباره دیگر اقدامات شهرداری برای تسریع روند واکسیناسیون عنوان کرد: شهرداری در واقع ظرفیت‌های خود را در گذشته در اختیار قرار داده بوده است و الان هم اگر مجموعه‌ای باشد و قصد خدمتگزاری داشته باشد، ما کمک خواهیم کرد. در رویکرد جدید نیز شهرداری ظرفیت‌های خود را در بخش آتش‌نشانی، بهره برداری مترو و یا در حوزه تامین مکان، توسعه می دهد تا خدمات ارائه شود. علاوه بر آن خدمات سیار نیز از امروز آغاز می‌کنیم. نیروی انسانی هم وجود دارد، اما اصل نیروی انسانی، نیروی مردمی است.

وی در ادامه عنوان کرد: بنا است شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل شود. یعنی باید در تعامل با همه دستگاه ها و در پیوستگی با ملت، ظرفیت خدمت شهرداری را در جهت خدمتگزاری به مردم بالا ببریم و این مختص بهداشت و درمان نیست بلکه در مسیری که داریم حرکت می‌کنیم با همه دستگاه‌های خدمتگزار، تعامل و ارتباط را برقرار می کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار تهران اظهار کرد: می خواهیم سه جزء شهر، شهروند و شهرداری را در یک پیوستگی آشکار باهم ببینیم، بالطبع وقتی از شهروند صحبت می کنید جریان خیریه ها، سمن ها و مجموعه‌های مردمی فداکار لوکوموتیوهای خدمتگزاری هستند که شهرداری به بهترین نحو با آنها ارتباط برقرار خواهد کرد و از ظرفیت آن‌ها برای مردم و از ظرفیت خود برای این سمن ها جهت خدمتگزاری به مردم استفاده خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار