رییس دانشگاه علوم پزشکی قم

موافق بازگشایی مدارس به صورت تلفیقی هستیم

قم (پانا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد تعطیلی دراز مدت مدارس ودانشگاه‌ها در دراز مدت اثرات خود را نشان خواهد داد و ما با بازگشایی مدارس به صورت تلفیقی موافق هستیم.

کد مطلب: ۱۲۱۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
موافق بازگشایی مدارس به صورت تلفیقی هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، «محمدرضا قدیر» امروز در دیدار با آیت الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، در خصوص واکسیناسیون کرونا در قم اظهار کرد: با واکسیناسیون کادر پزشکی در استان قم هیچ یک از کادر بهداشت و درمان در پیک سنگین کرونایی اخیر، بستری نشدند که این امر اهمیت واکسیناسیون را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به واکسیناسیون نسبتاً کامل کادر بهداشت و درمان در پیک پنجم کرونا که بسیار شدید و طولانی بود و سه ماه به طول انجامید، از کادر بهداشت و درمان هیچ فوتی و یا حتی بستری هم نداشتیم و هیچکدام دچار بیماری شدید کرونا نشدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: واکسن در موج اخیر کاملا موثر بوده است و از همشهریان تقاضا می‌کنیم به تبلیغات نادرست در فضای مجازی توجه نکنند و هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

قدیر گفت: تاکنون ۶۴۱ هزار و ۶۸۱ دُز واکسن کرونا در قم تزریق شده است که ۴۴۰ هزار و ۹۳۵ مورد آن دُز اول و ۲۰۰ هزار و ۷۴۶ مورد آن مربوط به دُز دوم بوده است.

وی ادامه داد: تعطیلی دراز مدت مدارس و دانشگاه‌ها ضربه جبران ناپذیری بر آموزش زده و این در دراز مدت اثرات خود را نشان خواهد داد و ما با بازگشایی مدارس به صورت تلفیقی موافق هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار