مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

مدارس روستایی و عشایری از سوم مهرماه حضوری است

نیشابور (پانا) - پانزدهمین جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور با موضوع بازگشایی مدارس، واکسیناسیون فرهنگیان و معاونان اجرایی مدارس در محل اتاق جلسات این جلسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس روستایی و عشایری از سوم مهرماه حضوری  است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر بازگشایی مدارس در مهرماه، گفت: مهم ترین مساله ما این است که در بیان نظرات به یک نفر به عنوان دبیر ستاد پروژه مهر اکتفا کرده تا از نقل قول های مختلف پرهیز شود.

علیرضا کلیدری با اشاره به برگزاری جلسات بازگشایی مدارس به صورت دوره ای در نیمه اول مهرماه، افزود: در اول مهر ماه مدارس عشایری و روستایی به صورت حضوری با کلاس زیر 15 نفر و برگزار می شوند. ما در سال جدید تعطیلی مطلق نداریم. بازگشایی مدارس شهری اساسا از اول آبان ماه به بعد خواهد بود. مدارس غیر دولتی از 15 مهر ماه به بعد با درخواست آموزشگاه و تصویب اداره می توانند فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کنند. حضور صد در صد کادر اجرایی مدارس هر روزه در مدارس الزامی است.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید برای مدارس رنگ بندی نداریم. تا 15 مهرماه برای مدارس، معادل با سال گذشته، کادر اجرایی اختصاص می دهیم اما این گروه باید طبق دستورالعمل شش ساعت موظف در کلاس درس حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار