مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی تمدید شد

تهران (پانا) - مهلت ثبت نام پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی تمدید شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی در سال ۱۴۰۰ صرفا براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می گیرد، می‌رساند تا روز شنبه مورخ ۳۰ مرداد می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مربوط به آن که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند. آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نموده‌اند در صورت تمایل می توانند تا مهلت اعلام شده رشته های انتخابی خود را ویرایش کنند.

همچنین متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در مقطع کاردانس به کارشناسس ناپیوسته سال ۱۴۰۰ صرفا براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می گیرد، تا روز شنبه مورخ روز شنبه ۳۰ مرداد نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مربوط به آن نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام نمایند. آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نموده‌اند در صورت تمایل می توانند تا مهلت اعلام شده رشته های انتخابی خود را ویرایش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار