امام جمعه شهرستان مارگون:

مراسم عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان مارگون برگزار می شود

یاسوج (پانا) - امام جمعه شهرستان مارگون عنوان کرد مراسم عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دراین شهرستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۶۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان مارگون برگزار می شود

همزمان به فرا رسیدن ماه محرم کوچه و خیابان های شهرستان مارگون سیاه پوش شد و بیرق عزا در شهرستان برافراشته شده است.
مردم شهرستان مارگون از گذشته های دور تاکنون در امور دینی ومذهبی پیشتاز بوده و ارادت ویژه ای به اهل بیت(ع)دارند به همین مناسبت آیین مراسم عزاداری محرم در تمامی نقاط شهرستان با شکوه خاصی برگزار می شود.
امام جمعه شهرستان مارگون در این باره گفت: مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه های محرم از امشب به مدت یازده شب راس ساعت 21:30'در مصلی بزرگ امام رضا(ع) با رعایت دستورالعمل هاوضوابط بهداشتی در شهرستان برگزار می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحم الله خواجه پور با اشاره به همکاری هیات های عزاداری از بدو شیوع کروناتا به امروز با ستاد مقابله با کرونا بیان کرد:جامعه مذهبی و متدین،مراسم ها را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌کنند و این مهم را سال گذشته در ایام محرم ثابت کردند.
وی گفت: پخش نذورات صرفا باید به صورت بس ته بندی صورت بگیرد ،حفظ سلامت مردم در برنامه های محرم اولویت هیئت های مذهبی قرار گیرد،سلامتی مردم عزادار ودلداده امام حسین(ع)برای همه کسانی که در این جمع حضور دارند مسئله مهم وبا ارزشی است.
خواجه پور ازمردم ولایت مدارومتدین شهرستان مارگون درخواست کرد نذورات خود را به دفترنماز جمعه شهرمارگون تحویل دهند.
عزاداری ماه محرم با رعایت نکات وشیوه نامه های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی در جای جای شهرستان مارگون اغاز شده و امید است دلدادگان حسینی در کنار عزاداری های باشور به سلامتی خود ودیگران نیز اهمیت دهند.
شهرستان مارگون در پنجاه کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
خبرنگار:مریم انصاری راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار