با حضور مدیرکل آموزش و پرورش

جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه(پانا) - جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه با حضورمدیرکل آموزش وپرورش، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و مدیر سازمان دانش‌آموزی استان و دیگر مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه برگزار شد

مجید یزدان پناه، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان در این نشست، به تشریح اهداف برنامه های آموزش و پرورش در حمایت از برنامه های سازمان دانش آموزی پرداخت و تاکید کرد: سازمان دانش آموزی یک ظرفیت بسیار خوبی جهت اجرای تربیت اجتماعی دانش آموزان در قالب تشکیلات پیشتازان در درون آموزش و پرورش است که امیدواریم معاونت پرورشی و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش در کنار سازمان دانش آموزی جهت تحقق این هدف مهم همکاری لازم را داشته باشند.

یزدان پناه افزود: ما همچون سابق پشتیبان و حامی سازمان دانش آموزی استان و تشکیلات دانش آموزی پیشتازان خواهیم بود.

در ادامه این جلسه، رضا محمدی مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه و دبیر این شورا با بیان گزارش فعالیت های صورت گرفته در یک ماه اخیر نسبت به رفع مشکلات کمبود نیروی انسانی و اعتبارات مطالبی ارائه داد.

وی افزود: امسال در نظر داریم که طبق دستور العمل جدید و با محوریت بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی و با رهنمودهای مسئولین و کارشناسان استانی فعالیت های خود با جذب حداکثری مربیان و دانش آموزان در قالب تشکل های پیشتازان،ثبت در سامانه و برگزاری دوره های آموزشی، علمی، فنی و مهارتی کار خود را ادامه خواهیم داد.

محمدی گفت: اعضای پیشتازان ما در مدارس خود اکثرا از طریق گروه‌های فضای مجازی برنامه شاد فعالیت های خود را اجرا کردند و در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و تولید محتوا در فضای مجازی در کنار برنامه های تشکیلاتی خود، تلاش های زیادی تحت نظر مربیان خود انجام داده اند.

در ادامه جلسه سید مجتبی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن اعلام آمادگی حوزه پرورشی در حمایت از برنامه های سازمان دانش آموزی نسبت به راهکارها و برنامه های درآمدزایی، رهنمودهایی بیان کرد و نسبت به اجرایی نمودن آنها در استان قول همکاری داد.

در ادامه این نشست، اعضا با بیان دیدگاه های خود تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان دانش آموزی در آموزش و پرورش استان، فضاسازی برای اجرای برنامه های تشکیلات و تولید محتوای لازم تاکید کردند.

در پایان صورت جلسه با جمع بندی مفاد این جلسه جهت اجرا تهیه و تدوین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار