درخواست رییس کل بیمه برای واکسیناسیون کارکنان این صنعت

تهران (پانا) - رییس کل بیمه مرکزی در نامه‌ای از وزیر بهداشت خواست سهمیه واکسن به کارکنان این صنعت به ویژه پرسنل شاغل در بخش اجرایی صنعت بیمه اختصاص داده شود.

کد مطلب: ۱۲۰۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
درخواست رییس کل بیمه برای واکسیناسیون کارکنان این صنعت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاکید بر نقش پررنگ شرکت‌های بیمه در دوران شیوع ویروس کرونا از وی درخواست کرد، نسبت به تخصیص سهمیه واکسن به کارکنان این صنعت به ویژه پرسنل شاغل در بخش اجرایی صنعت بیمه که ناگزیرند در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت و مراجعه خسارت دیدگان به همه مجتمع‌ها و شعبات بیمه‌ای با آن‌ها در تماس نزدیک باشند، اقدامات لازم انجام شود.

او در این نامه نوشت: صنعت بیمه یکی از نهاد‌های پشتیبان بخش درمان و حمایتگر امنیت اقتصادی و اجتماعی کشور محسوب می‌شود و در دوران فراگیری کرونا علاوه بر تامین، تجهیز و پرداخت به موقع منابع حاصل از عوارض قانونی بیمه شخص ثالث، کمک‌های تجهیزاتی، ریالی و لجستیک بسیاری به بخش مدیریت درمان کشور کرده و سعی کرده است مسئولیت اجتماعی خود را به درستی ایفا کند.

رییس کل بیمه اظهار کرد: صنعت بیمه در سایر فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی نیز حوادث و ریسک‌هایی که تداوم مستمر فعالیت‌های مذکور را به خطر می‌اندازد از جمله همه گیری کرونا را پوشش داده و در همه زمینه‌های ممکن، به طور موثر حضور داشته باشد. به نحوی که قشر عظیمی از همکاران صنعت بیمه بطور مستقیم در بخش صدور و پرداخت خسارت‌ها در خط اول مواجهه با عموم مردم و النهایه تماس مستقیم با آحاد جامعه از جمله بیماران کرونایی نیز هستند.

طی روز‌های اخیر نیز واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها شروع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار