شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از ۱۹۷ میلیون نفر رسید

تهران (پانا) - گزارش‌ مراکز رسمی نشان می‌دهد، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا پنجشنبه شب به ۱۹۷ میلیون و ۳۱ هزار نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۰۳۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از ۱۹۷ میلیون نفر رسید

به گزارش مرکز وب سایت آماری ورلد میترز (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه‌گیری کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌کند، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به ۴ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۸۹ نفر رسیده است.

براساس این گزارش، در اندونزی که در یک ماه گذشته شاهد افزایش تلفات کرونا بوده است، در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ هزار و ۷۹۱ نفر به کووید ۱۹مبتلا شده و یک هزار و ۸۲۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار نشان می‌هد، شمار مبتلایان به این بیماری در اندونزی به ۳ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۷۲۷ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۸۸ هزار و ۶۵۹ نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید ۱۹ در اندونزی ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار نفر گزارش شده است.

در کنار اندونزی، روسیه و برزیل دیگر کشورهای حوزه اروپا و امریکای لاتین هستند که شاهد افزایش مبتلایان کرونا در هفته های اخیر هستند، بطوریکه تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹۸ نفر در روسیه و یک هزار و ۳۶۶ نفر در برزیل به علت ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورلد میترز، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، فرانسه و انگلیس به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار