معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آمار دقیق دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی، 2 هزار و 799 نفر است

نیشابور(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی، در جمع اعضای شورای معاونان قطب شهید شوشتری آمار بازماندگان از تحصیل در این استان را 2 هزار و 799 نفر عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آمار دقیق دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی، 2 هزار و 799 نفر است

این جلسه قطبی در محل سالن همایش‌های آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد و معاون آموزش ابتدایی، تایید کامل سازمان آموزشگاه در سامانه سیدا را خواستار شد.

این جلسه با موضوعات بررسی وضعیت نیروی انسانی، اطلاعات مربوط به پروژه مهر و نیازها و مشکلات پیش رو برگزار شد.

ابوالحسن حقیقی، آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سال تحصیلی جاری را 2 هزار و 799 نفر در استان اعلام کرد و گفت: مدیران باید نرخ گذر دانش آموزان از ابتدایی به متوسطه را به طور کامل پیگیری کنند تا ارتقای پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی های انجام شده در مهرماه پیش رو با 22 هزار کمبود نیروی انسانی در استان مواجه هستیم که از این تعداد 16 هزار نفر مربوط به حوزه آموزش ابتدایی است و رفع این مشکل بزرگ مستلزم سیاست گذاری های دقیق و برنامه ریزی های مدون است.

این مقام مسئول سه اصل تشخیص، ارجاع و درمان در سنجش را مهم و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: در انجام سنجش بدو ورود، شرایط مساعد و مناسبی را فراهم کنید و نوبت گیری آن باید از طریق سامانه انجام شود و باید تلاش کنیم دانش آموز بازمانده از سنجش وجود نداشته باشد.

پیش بینی می شود در سال تحصیلی پیش رو 20 هزار دانش آموز بدو ورود در فرایند سنجش قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار