ستاد انتخاباتی استان تهران رییسی در بیانیه‌ای اعلام کرد؛

پیروز واقعی روز ۲۸ خرداد ملت شریف ایران اسلامی است

تهران (پانا)- ستاد انتخاباتی استان تهران رییسی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بی‌شک پیروز واقعی روز ۲۸ خرداد ملت شریف ایران اسلامی است که بار دیگر حضور خود را در حمایت از انقلاب اسلامی ایران نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیروز واقعی روز ۲۸ خرداد ملت شریف ایران اسلامی است

در بیانیه ستاد انتخاباتی استان تهران رییسی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُم فِی الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ ... وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ...؛
خداوند به کسانی از شما که ایمان آورده‌ اند و اعمال صالح انجام داده‌ اند وعده می‌دهد که آنها را قطعا خلیفه روی زمین خواهد کرد، همانگونه که پیشینیان را خلافت روی زمین بخشید... و خوف و ترس آنها را به امنیت و آرامش مبدل می‌کند....
باعرض سلام و خداقوت
تبریک ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و انتخاب خادم الرضا علیه السلام،درانتخابات بهانه ای شد برای ایجاد اتحاد و همدلی که این مهم به لطف خدا و همت شما عزیزان در خرداد ۱۴۰۰ رقم خورد وحضور جهادی مردم فهیم نتیجه داد و باعث خشنودی امام زمان عج و مقام معظم رهبری گردید و سید عزیزمان ، محبوب دلهای مستضعفان حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با اکثریت آرا ،منتخب ریاست جمهوری شد .
بی شک پیروز واقعی روز ۲۸ خرداد ملت شریف ایران اسلامی است که بار دیگر حضور خود را در حمایت از انقلاب اسلامی ایران نشان داد و علیرغم مشکلات معیشتی و اقتصادی و تبلیغات دشمنان قسم خورده انقلاب حماسه آفرید، بدینوسیله از زحمات و حمایت های تک تک شما عزیزان که با دغدغه خدمت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدای عزیزمان درجهت رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم، برای در میدان ماندن در تمامی عرصه های مهم ،اینبار نیزدر استان تهران و به تبع آن در کشور عزیزمان رقم خورد کمال تشکر و قدردانی را دارم.
انشالله مدال سربازی خط ولایت در دفاع از حرم الله برای همیشه بر دلهایمان بماند.
صفرعلی براتلو
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار