اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۹ آموزش و پرورش

تهران (پانا) - مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌های عمومی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۹ آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش، طاهر سلطانی ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 1399، مراحل مختلف بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان را تشریح و عنوان کرد: فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون مذکور روز سه شنبه مورخ 1400/03/25 به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شد تا انشاا... سایر مراحل جذب و بکارگیری این داوطلبان انجام پذیرد.

سلطانی از کلیه همکاران هسته های گزینش تابعه و گزینشگران پرتلاش در مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر کشور به جهت همکاری در این پروزه که در شرایط دشوار همه گیری بیماری کرونا انجام پذیرفت تقدیر و تشکر کرد.

وی رشد و توسعه همه جانبه کشور را در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادها و به کارگیری نیروهای توانمند و مخلص درمسیر بالندگی و رشد و شکوفایی کشور دانست و از اینکه همکاران گرامی با تلاش های ارزنده و خستگی ناپذیر خود به این مهم همت گماردند تشکر کرد.

لازم به ذکر است در مجموع تعداد 22924 پرونده در این آزمون مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار