معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

همه افراد حق انتخاب کردن و انتخاب شدن دارند

زنجان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان، از اهمیت پویش رأی اولی‌ها و اهمیت شرکت در انتخابات گفت همه افراد حق انتخاب کردن و انتخاب شدن دارند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
همه افراد حق انتخاب کردن و انتخاب شدن دارند

جلسه هماهنگی مسئولان سازمان دانش‌آموزی مناطق و نواحی 14 گانه استان زنجان با حضور معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان دانش‌آموزی و مسئولان مناطق و استان برگزار شد.

در این جلسه‌هماهنگی برنامه‌های پویش رأی اولی‌ها، جذب و سازماندهی دانش‌آموزان، اوقات فراغت تابستانی و جشنواره پنجره‌های امید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

راویه قاسمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی در این جلسه ضمن تبریک دهه‌کرامت گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان دانش‌آموزی پرداختن به فعالیت‌های پرورشی و پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان است. با توجه به تداوم شرایط کرونا و عدم امکان برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی به صورت حضوری، امسال برنامه‌های تابستانی در قالب جشنواره برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: شرکت در جشنواره به صورت تولید محتوای الکترونیکی خواهد بود. محتوای تولید شده از طریق مدارس به اداره هر منطقه ارسال و منطقه از بین آثار دریافتی ۱۵ اثر را انتخاب و به دبیرخانه استان ارسال می‌کند. از بین آثار ارسال شده به استان پس از داوری، ۱۵ اثر انتخاب و برای داوری کشوری به دبیرخانه کشوری مستقر در استان‌های مشخص شده ارسال خواهند شد.

قاسمی در ادامه تاکید کرد: هر منطقه یک مدرسه پیشتاز انتخاب کند که حداقل ۵۰ درصد دانش‌آموزان به عنوان پیشتاز ثبت نام کنند تا فعالیت‌های مختلف پرورشی در برنامه‌های مختلف از طرف آن مدرسه اجرا شود. از همه‌ دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره از طرف مناطق تقدیر به عمل خواهد آمد.

گنج خانلو، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در ادامه‌ جلسه ابتدا به اهمیت پویش رأی اولی‌ها و اهمیت شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات وجهی از مردم سالاری دینی است که در آن امورات و تربیت بر حسب انتخاب جمهور مردم مشخص می‌شود. همه‌ افراد در این سیستم حق انتخاب کردن و انتخاب شدن دارند.

وی با اشاره به اهمیت شرکت رأی اولی‌ها در انتخابات افزود: رأی اولی‌ها با شرکت در انتخابات در حقیقت جشن تکلیف سیاسی خود را آغاز می‌کنند.

گنج‌خانلو با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت افزود: اوقات فراغت در قالب اهداف و برنامه‌های سازمان طراحی و تدوین شده است و هدف آن مدیریت نظام تعلیم و تربیت بر اساس سند تحول است.

در پایان جلسه از مسئولان سازمان دانش‌آموزی مناطق و نواحی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار