اعلام ویژه برنامه‌های شبکه پنج در دهه کرامت

تهران (پانا) - گروه معارف شبکه پنج سیما به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت ویژه برنامه های مختلفی را پخش می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام ویژه برنامه‌های شبکه پنج در دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه ظهرگاهی «تا نیایش» از روز شنبه ۲۲ تا ۲۵ خردادماه به مدت ۴ روز، ویژه ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم به تهیه کنندگی علیرضا هنرمند و اجرای محبوبه عزیزی روی آنتن می رود.

این برنامه شنبه ساعت ۱۲ همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) و اول ذی العقده به تبیین و بررسی سبک زندگی با کارشناسی فهیمه فرهمند پور می پردازد.

روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه برنامه «تا نیایش» موضوع مهارت های تربیت دینی فرزندان را با کارشناسی فاطمه منتظری برای بینندگان برنامه بررسی و تحلیل خواهد کرد.

همچنین برنامه «تا نیایش» روز دوشنبه و سه شنبه ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه موضوعات فوق را از منظر کارشناسان برنامه واکاوی و مطرح می کند.

همچنین این برنامه با نزدیک شدن به میلاد امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) از روز ۲۶ خردادماه تا اول تیرماه به مدت ۶ روز از بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) روی آنتن می رود.

اولین برنامه «تا نیایش» روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه با اجرای احمد شفازاده و کارشناسی حاج ابوالقاسم دولابی موضوع سیره رضوی را برای مخاطبان تبیین و بررسی خواهد کرد.

دومین برنامه «تا نیایش» در دهه کرامت ۲۷ خردادماه با کارشناسی سید محسن میرباقری و اجرای احمد شفازاده به موضوع نگاهی به سیره شخصی و علمی امام رضا (ع) می‌پردازد.

همچنین برنامه «تا نیایش» در ادامه پخش خود موضوعات فوق را برای مخاطبان بررسی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار