در پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت سالروز فتح خرمشهر بیان شد:

سالروز آزادی خرمشهر، را باید الگوی وحدت یافته از توانمندی جوانان دانست

قزوین(پانا)- حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، با صدور پیامی سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت و پیروزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سالروز آزادی خرمشهر، را باید الگوی وحدت یافته از توانمندی جوانان دانست

حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، با صدور پیامی سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت و پیروزی را تبریک گفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین متن پیام به شرح زیر است:

گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، را باید الگوی وحدت یافته از توانمندی جوانان و تبلور غیرت مردان و زنان در دفاع از کشور دانست.

سالگرد حماسه عظیم آزاد سازی خرمشهر، یادآور حماسه‌آفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های انسان‌های بزرگ و با اراده‌ای است که برای دفاع از دین و ناموس و سرزمین خود با اشتیاق فراوان و گذشتن از تمام سرمایه‌های مادی به‌ ویژه جان خود اجازه ماندگاری دشمن متجاوز در سرزمین جمهوری اسلامی را نداده و با مقاومت و ازجان‌گذشتگی ضمن بیرون راندن آن‌ها از زمین پاک اسلامی ثابت کردند که همیشه آماده دفاع و حراست از این سرزمین بوده و خواهند بود. فتح خرمشهر، مانند چراغی برای راه و رسم مجاهدت و مقاومت تا ابد جاودانه خواهد ماند، این فتح بزرگ، مظهر قوی شدن، خودباوری ملی و ظهور و بروز تفکر، انگیزه و استعداد جوانان مکتب اسلام است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی برای همه جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، این مناسبت غرورآفرین را به مردم و فرهنگیان شریف، بصیر و خداجوی دیار مینودری تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار