ادعای ترامپ: در طول دوره آتش بس هیچ عوارضی در تنگه هرمز نخواهد بود

تهران (پانا) - دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت واشنگتن، مدعی شد: در طول دوره آتش‌بس به مدت ۶۰ روز با جمهوری اسلامی ایران، «هیچ عوارضی در تنگه هرمز» نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۷۱۲۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ادعای ترامپ: در طول دوره آتش بس هیچ عوارضی در تنگه هرمز نخواهد بود

ترامپ در شبکه تروث سوشال خود افزود: در طول دوره ۶۰ روزه آتش‌بس، هیچ عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت و پس از پایان دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی وجود نخواهد داشت.

رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای خود درباره این آبراه حیاتی جهان مدعی شد: «مگر اینکه در صورت عدم تکمیل توافق، ایالات متحده آمریکا و برای ایالات متحده (آمریکا)، عوارض را به دلیل خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان به کشورهای خاورمیانه ارائه داده است، به منظور بازپرداخت هزینه‌های گذشته، حال و آینده اعمال کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار