فولادوند در جلسه ستاد سنجش آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد:

مراقبان سلامت با جدیت پیگیر شیوه نامه های بهداشتی درحوزه های امتحانی باشند

تهران (پانا) - حدود ۱۷۰۰ حوزه امتحانی که ۴۷۰ حوزه مربوط به پایه دوازدهم است در مدارس شهر تهران مشغول انجام آزمون های پایانی سال تحصیلی هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مراقبان سلامت با جدیت پیگیر شیوه نامه های بهداشتی درحوزه های امتحانی باشند

ستاد سنجش آموزش و پرورش شهر تهران با حضور مدیرکل، شورای معاونان و مدیران مناطق به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در جلسه ستاد سنجش با اشاره به بازدیدهای سرزده که از حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم و پایه نهم به عمل آمده است، تاکید کرد تا به جهت هرچه بیشتر اطمینان خاطر دادن به شهروندان شریف و اولیای گرامی در برگزاری امتحانات حضوری، مراقبان سلامت با جدیت پیگیر شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های امتحانی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه حدود ۱۷۰۰ حوزه امتحانی که ۴۷۰ حوزه مربوط به پایه دوازدهم است در مدارس شهر تهران مشغول انجام آزمون های پایانی سال تحصیلی هستند، نسبت به حضور ناظران و تعیین علایم ویژه جهت ورود و خروج و نصب تابلوهای اطلاع رسانی در خصوص آموزه های بهداشتی و تهویه هوا و استفاده از فضاهای بزرگ در امر برگزاری امتحانات تصریح کرد.

شایان ذکر است محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در راستای بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران در مدارسی که امتحانات نهایی در آن برگزار شد حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان برگزاری امتحانات قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار