«کودک شو» تغییر می کند

تهران (پانا) - تهیه کننده برنامه «کودک شو» همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این مسابقه، از ساخت فصل جدید آن با ساختاری متفاوت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
«کودک شو» تغییر می کند

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، رضا نصیری ـ تهیه کننده برنامه «کودک شو» ـ از پخش آخرین قسمت از فصل چهارم این برنامه در روز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) خبر داد.

وی درباره ادامه روند تولید و پخش این برنامه توضیح داد: در این فصل ۳۶۰ خانواده به همراه فرزندان خود حضور داشتند و پس رقابت در بیش از ۲۰۰ برنامه فینالیست ها مشخص و در برنامه روز سه شنبه خانواده برتر معرفی خواهد شد.

نصیری با اشاره به شرایط سخت تولید و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام ضبط برنامه، یادآور شد: در این فصل با وجود شیوع کرونا و توجه به سلامتی خانواده های شرکت کننده و عوامل تولید، ۲۰۵ قسمت بدون حضور تماشاچی ضبط و به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

وی ادامه داد: اتقاق مهم هر مسابقه حضور تماشاچی و هیجانی است که به برنامه منتقل می کند. از این رو در اتاق فکر برنامه تلاش شد جذابیت مسابقه در دل بازی و بین خانواده های شرکت کننده طراحی و اجرایی شود تا نبود تماشاچی از هیجان مسابقه کم نکند و بر رقابت تاثیر گذار نباشد.

تهیه کننده «کودک شو» درباره حضور حمید گودرزی در سری چهارم اظهار کرد: مسابقه «کودک شو» با توجه به ساختاری که برای آن طراحی شده در زمان حضور پژمان بازغی و چه در این فصل با حضور حمید گودرزی بر رقابت سالم خانواده ها استوار و متکی بوده و حضور هر کدام از این هنرمندان به عنوان مجری در موفقیت برنامه در جایگاه خود موثر بوده است.

نصیری درباره ضبط سری پنجم این مسابقه گفت: با توجه به نظرسنجی های مرکز تحقیقات سازمان و اقبال مخاطب به این برنامه، کار برای ما و تیم تولید سخت می شود از این جهت که برای فصل های جدید بتوانیم با ساختار و ایده های جدید به آنتن برگردیم. مسابقه «کودک شو» با ساختاری جدید به شبکه نسیم بازخواهد گشت.

گفتنی است، فینال سری چهارم «کودک شو» به تهیه کنندگی نصیری و با اجرای حمید گودرزی سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار