حمایت کمیته امداد از ۸۲ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج

تهران (پانا) - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت که ۸۲ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۳۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت کمیته امداد از ۸۲ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین خدرویسی با بیان اینکه ۷۵ هزار و ۲۵۷ بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: این مددجویان در ۱۷ گروه بیماری شناسایی شده‌اند و در بخش‌های بستری، پاراکلینیکی، دارو و تجهیزات درمانی خدمات دریافت می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با تاکید بر اینکه حمایت از بیماران صعب‌العلاج با اولویت ارائه خدمات رایگان انجام می‌شود، تاکید کرد: سال گذشته به همین منظور بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه انجام شد.

خدرویسی از ارائه خدمات این نهاد برای ۷۰۸۷ نفر از بیماران خاص تحت حمایت خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ برای ارائه خدمات درمانی و حمایتی به این مددجویان چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی با اشاره به همکاری این نهاد با مراکز و موسسات خیریه و گروه‌های جهادی برای کمک به تامین خدمات درمانی و تجهیزات مورد نیاز بیماران خاص و صعب‌العلاج، گفت: گسترش بیمه‌های مکمل مددجویان از طریق تدوین بسته‌های نوین خدمات برای این گروه از مددجویان در دستور کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار