در گفت‌وگو با پانا؛

راستی: تنها درمان مشکلات سیاسی امروز ایران «وحدت» است

تهران (پانا) - نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها درمان مشکلات سیاسی امروز ایران «وحدت» است، تاکید کرد مردم هم چیزی جز حق و حقیقت نمی‌خواهند، مشکل مردم معیشتی است و باید با تلاش همه جانبه، آن را حل کنیم.

کد مطلب: ۱۱۸۲۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
راستی: تنها درمان مشکلات سیاسی امروز ایران «وحدت» است

جعفر راستی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه مردم در چهل و دو سال گذشته در تمام بحران‌ها و گردنه‌های سخت همواره همراه بودند و این نظام را یاری کردند، اظهار کرد: «جنگ اقتصادی که روی داد و هنوز هم ادامه دارد را همین مردم با توان بالا تحمل و مقاومت کردند در حالیکه در همین کشورهای اطراف ما، هیچ کشوری نمی‌توانست چنین جنگی را تحمل کند.»

فرمانده ارشد جبهه مقاومت اسلامی و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی یک جنگ تمام عیار بود، گفت: «اما در این جنگ تمام عیار مردم پای انقلاب ایستادند. ما جز مقاومت چاره‌ای نداریم. هوشیاری مردم و فرزندان راستین این انقلاب، در این مدت همه توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.»

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: «دشمن اما همیشه در مقابل این مردم شکست خورده و ضمن اقرار به تمام توانمندی‌های ایران، در جنگ اقتصادی هم اذعان کردند که فشار حداکثری آن‌ها علیه مردم ایران با شکست مواجه شده است.»

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: «یک گردنه باقی مانده است، اگر بتوانیم از گردنه فعلی هم عبور کنیم و آنها مجبور شوند طی مذاکرات وین تحریم‌ها را بالاجبار لغو کنند، یکبار دیگر بر دشمن غلبه خواهیم کرد.»

عضو فراکسیون محرومیت‎‌زدایی مجلس با اشاره به اینکه ما باید با تمام توان پشت فرمایشات مقام معظم رهبری بایستیم و انتخابات پیش رو را به کوری چشم دشمنان، هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم، گفت: «مردم اکنون به لحاظ معیشت در سختی هستند. هم مجلس و هم دولت باید تلاش کنند تا مردم هرچه سریع‌تر از این وضعیت خارج شوند. ملت ما نیز یکبار دیگر به یاوه‌گویی‌های دشمن سیلی خواهد زد و همانطور که قرائن نشان می‌دهد پرشور در انتخابات شرکت خواهند کرد.»

راستی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران حتما یک انتخابات پرشور را در خرداد امسال تجربه خواهد کرد، افزود: «فصل‌الخطاب همه گروه‌ها، احزاب و تشکل‌ها باید قانون باشد، رفتار ما باید براساس قانون مشخص باشد و نباید از مسیر خارج شویم.»

وی با اشاره به اینکه بدون امید انجام کارها سخت می‌شود، گفت: «همه باید تلاش کنند به جای خالی کردن دل مردم، به آن‌ها امید بدهند. مسئولان و احزاب و هر آنکه دلسوز ایران است در هر جایگاهی که هستند باید به جامعه امید تزریق کنند.»

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه تنها درمان مشکلات سیاسی امروز ایران، وحدت است؛ تاکید کرد: «باید وحدت را حفظ کنیم، قانون را فصل‌الخطاب قرار دهیم، فرمایشات رهبر انقلاب را مورد عمل قرار دهیم. مردم هم چیزی جز حق و حقیقت نمی‌خواهند، مشکل مردم معیشتی است و باید با تلاش همه جانبه، آن را حل کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار