تپش قلب پرشورها تندتر شد؛ آخرین روزنه امید

تهران (پانا) - تراکتور تبریز در حساس‌ترین نقطه از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و محکوم است به اینکه 3 امتیاز دیدار با نیروی هوایی عراق را بدست آورد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تپش قلب پرشورها تندتر شد؛ آخرین روزنه امید

در اولین شب از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب و در گروه B رقابت‌ها در شهر شارجه امارات، تراکتور ایران که هر 3 بازی خود را با تساوی به پایان رسانده، از ساعت 19:30 در حالی به مصاف تیم عراقی خواهد رفت که خوب می‌داند این بازی تقریبا برایش حکم مرگ و زندگی را دارد و باید اولین برد در لیگ قهرمانان را بدست آورد تا امیدوار باشد.

تراکتور هر چند در پایان دور رفت با 3 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است، اما حساس بودن این بازی برای شاگردان رسول خطیبی از این جهت است که آنها فعلا 4 امتیاز کمتر از الشارجه صدرنشین دارند و اگر این اختلاف به 6 و یا 7 امتیاز با صدر جدول برسد، صدرنشینی قطعا در این گروه از دست تراکتور خواهد رفت و آنها تنها باید امیدوار به رده دوم باشند.

البته نباشد فراموش کرد که قرار است از 5 تیمی که در رده دوم قرار می‌گیرند، فقط 3 تیم به مرحله حذفی برسند و تا همین‌جای کار هم تراکتور در بین تیم‌های رده دوم ضعیف‌ترین عملکرد را داشته است و در صورت ناکامی در بازی امشب، شانس این تیم بسیار پایین‌تر خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار