کدام مناطق کشور بارانی می‌شود؟

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کدام مناطق کشور بارانی می‌شود؟

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز ۳۱ فروردین در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال زنجان و کردستان و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱ و ۲ اردیبهشت در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعد ازظهر روز پنجشنبه ۲ اردیبهشت در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل نیز بارش پراکنده خواهیم داشت و طی روز جمعه ۳ اردیبهشت در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از مرکز و شرق و استان کرمان بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق دور از انتظار نیست.

طی روز پنجشنبه ۲ اردیبهشت با نفوذ جریان‌های خنک به سواحل شمالی، بارش و کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا ۳۱ فروردین و ۱ اردیبهشت افزایش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا همراه با وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد و طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱ و ۲ اردیبهشت کاهش دما را در این نواحی شاهد خواهیم بود.

دریای خزر از اواخر وقت روز پنجشنبه ۲ اردیبهشت و طی روز جمعه ۳ اردیبهشت مواج پیش‌بینی می‌شود و طی روز شنبه ۴ اردیبهشت در شمال شرق، شرق و برخی مناطق جنوب شرق کشور نیز بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد شدید و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در نیمه غربی کشور آسمان صاف خواهد بود.

همچنین آسمان تهران، فردا ۱ اردیبهشت کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه ۲ اردیبهشت نیز قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار