برگزاری کلاس آنلاین دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان استان اردبیل

اردبیل (پانا) – مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل گفت دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان خبرنگار بصورت ویدئو کنفرانس و دربستر شبکه شاد توسط مدرسان خبرگزاری پانا برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس آنلاین دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان استان اردبیل

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در گفت و گو با پانا در خصوص هدف از برگزاری این دوره از آموزش های خبرنگاری گفت: تحقق تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در بستر توسعه و تقویت سواد رسانه‌ای، شناسایی استعدادها و تربیت دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت در عرصه خبرنگاری و گسترش نقش دانش‌آموزان در افزایش بهره‌وری خبرگزاری پاناست.

او ادامه داد: این دوره به تفکیک جنسیت، 3 روز ویژه دانش آموزان دختر و 3 روز ویژه دانش آموزان پسر بصورت ویدئو کنفرانس و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان، سرفصل‌ها و محورهای آموزشی این دوره را خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه عنوان کرد و گفت: کلاس‌ها به صورت ویدئو کنفرانس و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و حضور تمام شرکت‌کنندگان در تمام ساعات آموزشی الزامی است.

اصغری افزود: عدم شرکت دانش آموزان در کلاس‌ها به منزله انصراف از دوره تلقی می شود و برای شرکت کنندگان نیز، در پایان دوره آموزشی، کارت معتبر خبرنگاری صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار