در اولین شورای آموزش و پرورش استان تهران درسال ۱۴۰۰تصویب شد :

اختصاص ۳ درصد از عوارض ماده ۱۰۰ و فروش اموال غیرمنقول آموزش و پرورش استان تهران در راستای نهضت مدرسه سازی

تهران (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اعلام کرد در اولین شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 1400 اختصاص ۳ درصد از عوارض ماده ۱۰۰ به آموزش و پرورش استان تهران و فروش برخی ازاموال غیرمنقول آموزش و پرورش وفق مقررات قانونی در راستای نهضت مدرسه سازی تصویب شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۳ درصد از عوارض ماده ۱۰۰ و فروش اموال غیرمنقول آموزش و پرورش استان تهران در راستای نهضت مدرسه سازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران ضمن قدردانی از اعضای شورای آموزش و پرورش استان تهران و تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: فروش اموال غیرمتقول که بخش عمده آن به صورت زمین است مستند به ماده ۱۳ قانون شوراهای آموزش و پرورش مورد موافقت قرار گرفت.

او افزود: با توجه به آرای متعدد صادره در هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر اخذ عوارض پس از جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ مصوب شد محاسبه و وصول عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی ناشی از آرای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای آموزش و پرورش به شهرداری‌ها ابلاغ شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: اختصاص ۳ درصد از عوارض ماده ۱۰۰ به آموزش و پرورش در استان تهران اقدام مطلوبی است که می‌تواندد به الگویی برای کل کشور تبدیل شود.

حسن بیگی تاکید کرد: این مصوبه را قبول داریم و از آن حمایت می‌کنیم و امیدواریم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

او تصریح کرد: سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می‌شود و این آمار نشان می‌دهد سالانه بیش از ۷۰ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی استان اضافه می‌شود که نشان از اهمیت زیاد امر مدرسه سازی در استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار