مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی استان:

باید بر مبنای نقاط ضعف و قوت خود برای آینده برنامه ریزی کنیم

زنجان (پانا) - نشست مشترک شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، معاونین و روسای مناطق و نواحی 14گانه استان در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
باید بر مبنای نقاط ضعف و قوت خود برای آینده برنامه ریزی کنیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک ایام، اظهار داشت: از تمامی همکاران پر تلاشم در مناطق و نواحی 14گانه استان تشکر میکنم، دلسوزی و پیگیری های شما همکاران بسیار روحیه بخش است.


مظفری با اشاره به لزوم مستند سازی جلسات و همچنین بازدید های مستمر از مدارس، افزود: در مدت چهار ماه حضور، 372 بازدید از مناطق و نواحی در قالب تیم های تخصصی صورت گرفته و بازخورد لازم داده شده است لذا ضرورت دارد این بازخوردها به مدیران مدارس نیز اعلام شود.


مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه بیان داشت: طرح آجر به آجر که متولی آن نوسازی مدارس است، آموزش و پرورش استان همواره پای کار بوده است و انتظار داریم در ادامه نیز تعامل و مساعدت های لازم صورت گیرد.


مظفری بیان داشت: لازم است خود ارزیابی سالانه از برنامه های اجرا شده داشته باشیم تا بدانیم چه میزان در طول سال به اهداف مدنظر دست یافته ایم و برمبنای نقاط ضعف و قوت خود برای آینده برنامه ریزی کنیم.


وی تصریح کرد: در ارزیابی های به عمل آمده توسط ستاد کرونای استان، اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در بین ادارات و نهاد ها و ارگان های استان در رعایت پروتکل های بهداشتی و مقابله با شیوع کووید 19 رتبه نخست را کسب نمود که آن نتیجه تلاش تمامی همکاران عزیز است.


مدیر کل آموزش و پرورش زنجان گفت: معلمان استان در ایام شیوع کرونا فداکاری و ایثار زیادی از خودشان نشان دادند و آن دسته از همکارانی که بیشترین سهم و تلاش در راستای فعالیت های مجازی داشته اند، باید شناسایی و مورد تقدیر قرار گیرند.


مظفری تصریح کرد: روسای مناطق باید اطلاعات دقیق و به روز شده ای از مدارس و آمار منطقه داشته باشند چرا که برای برنامه ریزی مناسب و پیشبرد برنامه ها در آموزش و پرورش داشتن اطلاعات و آمار دقیق الزامی است.

برقراری و حفظ آرامش سازمان، حرکت بر مدار سند تحول، بازدید های دوره ای، به روز رسانی آمار دانش آموزان فاقد گوشی، نظارت حداکثری، ارتباط با مدیران وزارتی و همچنین مسئولین سایر دستگاه ها از جمله موارد مورد تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان در این نشست بود.

در ادامه این جلسه معاونین اداره کل در خصوص برنامه های هر معاونت توضیحاتی ارائه دادند و همچنین هر یک از روسای مناطق و نواحی استان نیز به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار