مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش:

دانش آموزان باید مهارت آموزی و زبان آموزی به سبک خوانا را یاد بگیرند

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش در جلسه بررسی طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گفت با احترام و ارزش گذاری به معلم و دانش‌آموز باید دنیا را به جایی بهتر برای زندگی خود، خانواده و همکاران تبدیل کرد، به طوری که دانش آموزان مهارت آموزی را به سبک خوانا بیاموزند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید مهارت آموزی و زبان آموزی به سبک خوانا را یاد بگیرند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حسینی مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش در جمع معاونین آموزش ابتدایی مناطق شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: باید با احترام به حق همکاران و احساس ارزشمند بودن بتوانیم حق زندگی معلمی را ادا کنیم تا دانش‌آموزان دارای مشکل را در مسیر درست زندگی قرار دهیم.

او در ادامه با تشریح بسته تحولی خوانا افزود: صحبت کردن، گوش دادن، درک مطلب در راستای یاددادن مهارت‌های زندگی است و دانش‌آموزان باید مهارت‌آموزی و زبان آموزی به سبک خوانا را یاد بگیرند و خرده مهارت‌ها را فرا گیرند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما اگر کیفیت زندگی خود را بالا ببریم زندگی ارزشمندی خواهیم داشت، وگرنه خیلی وقت‌ها آسیب می‌زنیم، خواستار توجه بیشتر به نیازها و ارزش‌های معلمان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار