مرگ دردناک کودک در داخل ماشین لباسشویی!

تهران (پانا) - سهل انگاری والدین بدترین تراژدی زندگی آنها را در مقابل چشمانشان رقم زد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مرگ دردناک کودک در داخل ماشین لباسشویی!

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کودک سه ساله‌ای که در داخل ماشین لباس‌شویی گرفتار شده بود جانش را از دست داد. این اتفاق در منطقه‌ای «اورلاندو سِنتینِل» رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این کودک که هویتش اعلام نشده در حال بازی با خواهر بزرگتر خود بود که اقدام به بالارفتن از ماشین لباسشویی کرد و وارد آن شد.

بنا به گزارش پلیس اورلاندو پس از ورود کودک به داخل ماشین، درب آن بسته شد. هنوز مشخص نیست آیا این کودک خودش اقدام به بستن درب ماشین کرده یا درب ماشین توسط خواهرش بسته شده است. همچنین مشخص نیست چه مدت زمانی این کودک در داخل ماشین گرفتار بوده است. با این حال این کودک بر اثر کمبود اکسیژن در داخل ماشین لباسشویی جانش را از دست داد. بنا به تحقیقات اولیه پلیس، دست کم یکی از والدین کودک در لحظه وقوع حادثه در خانه حضور داشته است.

"جِف جاسکوت"، یکی از فروشندگان لوزام خانگی در اورلاندو با دردناک دانستن این حادثه کفت، او هم نمی داند چطور درب ماشین در زمانی که روشن نیست قفل شده است. "جف" گفت حداقل کاری که والدین می توانند انجام دهند این است که پَد کنترل دستگاه را قفل کرده و از کارکرد دستگاه جلوگیری کنند.

پلیس محلی اورلاندو نیز در این باره گفت بهترین توصیه به والدین محدودکردن دسترسی کودکان به ماشین لباسشویی است.

گفتنی است؛ تحقیقات در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار