رئیس اداره فرهنگی و هنری استان اصفهان:

استان اصفهان از نظر مشارکت در جشنواره علوی رتبه سوم و از نظر کسب رتبه در مقام دوم قرار گرفت

اصفهان(پانا) - در این دوره از جشنواره علوی بیشترین مشارکت در دوره های مختلف تحصیلی در دوره ابتدایی بود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
استان اصفهان از نظر مشارکت در جشنواره علوی رتبه سوم و از نظر کسب رتبه در مقام دوم قرار گرفت

شکری رئیس اداره فرهنگی و هنری استان اصفهان در حاشیه اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری علوی با تبریک ولادت امام علی(ع) گفت: استان اصفهان از نظر مشارکت در جشنواره علوی رتبه سوم و از نظر کسب رتبه در مقام دوم قرار گرفت.استان های برتر در مشارکت به ترتیب رتبه فارس، شهرستان های تهران، اصفهان، قزوین، گلستان و تهران بودند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره علوی بیشترین مشارکت در دوره های مختلف تحصیلی توسط دوره ابتدایی بود که با شرکت ۱۲۰۰۰نفر از این دوره تحصیلی همراه شد .

شکری تصریح کرد: یکی از سیاست های آموزش‌و‌پرورش گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی می باشد و این سیاست در این جشنواره نیز اعمال شد و یکی از رشته های این جشنواره کتابخوانی بود.در دوره ابتدایی آزمونی برگزارشد که فقط دانش آموزان کلاس های‌چهارم تا ششم میتوانستند شرکت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از رشته های دوره متوسطه که با همراهی والدین باید برگزار شد، ساخت فیلم کوتاه بود که در این رشته استعداد های خوبی کشف شد و این استعداد ها در یک رقابت سالم توانستند استعداد و توانایی خود را نشان دهند.

در پایان رییس اداره فرهنگی و هنری استان اصفهان گفت: انشالله با رفع مشکلات زمینه حضور دانش آموزان به صورت حضوری در جشنواره ایجاد شود و در عید سال آینده مسابقات فرهنگی و هنری به صورت حضوری برگزار شود.

خبرنگار:حسن تقیان، محمدمهدی باختری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار