شیوه‌نامه‌ ابلاغی مدیریت فوریت‌های روانی‌، اجتماعی دانش‌آموزان باید در ا‌لویت اقدامات روسای مناطق و مدیران مدارس باشد

شهریار (پانا) - درنشست هم افزایی معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران که در سالن هم‌اندیشی اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد، بر اجرای شیوه‌نامه ابلاغی مدیریت فوریت‌های روانی،‌ اجتماعی دانش‌آموزان تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه‌ ابلاغی مدیریت فوریت‌های روانی‌، اجتماعی دانش‌آموزان باید در ا‌لویت اقدامات روسای مناطق و مدیران مدارس باشد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی درخشانی گفت: این فرض که در ایام کرونا و ادامه آموزش مجازی، آسیب‌های روانشناختی- رفتاری دانش‌آموزان کاهش یافته است، کاملا نادرست است.

او با اشاره به اینکه دسترسی به دفتر مرکزی نماد در وزارت آموزش و پرورش بسیار آسان شده است، افزود: دانش‌آموزان، والدین و معلمان می‌توانند موارد پرخطر دانش‌آموزان را در سامانه‌ نماد(نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) ثبت کنند تا به طور خودکار روند پیگیری، توسط دستگاه‌های عضو ائتلاف نماد صورت ‌گیرد.

درخشانی با اشاره به اینکه گزارش به موقع موارد اورژانسی دانش‌آموزان در حیطه‌های روانی رفتاری، از نقاط قوت یک مدیر مسوولیت‌پذیر است، اظهار کرد: عدم گزارش به موقع و عدم پیگیری که منجر به خطرپذیری دانش‌آموز شود، تبعات قانونی دارد.

این مقام مسوول گفت: در شرایط امروز تمام دانش‌آموزان در معرض خطر بوده که این وضعیت، مسئولیت ما را در برابر مسائل نسل آینده، چندبرابر می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار