معلمان چابهاری تجارب تدریس در ایام کرونا را به اشتراک گذاشتند

چابهار (پانا) - معلمان دوره ابتدایی شهرستان چابهار در دوره‌ای تخصصی 14 روزه داشته‌های علمی و تجربیات عینی خود از تدریس متفاوت در دوران کرونا را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان چابهاری تجارب تدریس در ایام کرونا را به اشتراک گذاشتند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش چابهار در گفت و گو با پانا اظهار کرد: همکاران در این دوره 14 روزه که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد اطلاعات و تجربیات جدید خود در دوران تدریس غیرحضوری را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند تا در ادامه سال تحصیلی در صورت ادامه این شرایط تدریسی بهتر و موثرتر ارائه دهند.

همایون امیری با بیان اینکه برگزاری این دوره تاثیر بسیار خوبی در رفع اشکال معلمان دوره ابتدایی داشت، تصریح کرد: نکات کلیدی برای اثربخشی بیشتر تدریس مجازی و غیرحضوری و جلب مشارکت دانش آموزان در کلاس های مجازی از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این دوره بود.

وی خاطر نشان کرد: براساس بازخوردی که از معلمان شرکت کننده دریافت کردیم این دوره تاکنون رضایت بخش بوده است.

امیری افزود: در مرحله اول کارگاه‌هایی با موضوعات بررسی کتاب فارسی پایه اول و کتب ریاضی پایه های دوم تا ششم توسط سرگروه‌های آموزشی و مدرسان میانی برای بیش از 400 نفر از همکاران با رعایت کلیه پروتکل بهداشتی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش چابهار با اشاره به نیاز سرباز معلمان منطقه به کارگاه‌های روش تدریس در دوران کرونا گفت: در این دوره اطلاعات نیروهای حق التدریس، ماده۲۸ سرباز معلمان با کمک نیروهای رسمی در دروس پایه و مهم مانند فارسی و ریاضی اول تاششم به روزرسانی شد.

امیری در ادامه به بازدیدهای دوره‌ای و منظم از مدارس تحت پوشش اشاره کرد و افزود: تلاش ما بر این بود که معلمان در تدریس آنلاین از روش‌های بروز و قابل فهم برای دانش آموزان استفاده کنند بر همین اساس در این دوره روش‌های تدریس معلمان توسط تیمی مجرب از سرگروه‌های آموزشی رصد و نقاط ضعف و قوت به آنان اعلام شد.

وی همچنین از همکاری و همیاری اولیا در دوران آموزش غیرحضوری تشکر کرد و گفت: در ایام کرونا و آموزش غیرحضوری لازم است والدین وقت بیشتری برای فرزندان خود صرف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار