دبیر پایه دوم مقطع ابتدائی ناحیه یک شهرری:

سختی‌های تدریس آنلاین، از کیفیت تدریس کم می‌کند

شهرری(پانا)- دبیر مدرسه علی اکبر طالبی‌ دو ناحیه یک شهرری معتقد است، با به وجود آمدن کرونا مشکلات متعددی برای دانش آموزان و دبیران به وجود آمد؛ دبیرانی که حتی تا به حال شاگردان خود را از نزدیک ندیده‌اند و دانش‌آموزانی که هنوز نام آموزگاران خود را به درستی تشخیص نمی‌دهند.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سختی‌های تدریس آنلاین، از کیفیت تدریس کم می‌کند

اشرف دستوری، در رابطه با مشکلات تدریس آنلاین در گفت و گو با پانا اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در تدریس مجازی وجود دارد، برگزاری امتحانات آنلاین است که برخی از دانش‌آموزان دچار استرس می‌شوند و باعث می‌شود که نمره خوبی دریافت نکنند و یا اینکه به برخی از آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد و نمره دریافتی نمره خود دانش‌آموز نیست؛ همچنین آسیب زیادی به چشم دانش‌آموزان و دبیران وارد می‌شود زیرا به‌طور مداوم از تلفن همراه استفاده می‌کنند.
او ادامه داد: زمانی که کلاس‌ها به صورت حضوری بود، تمامی امکانات تدریس را مدارس تهیه می‌کردند و مشکلی از لحاظ تجهیزات یادگیری دانش‌آموزان وجود نداشت اما در تدریس آنلاین مشکلات زیادی از جمله کمبود امکانات برای تدریس، نداشتن فیلم‌بردار، نداشتن عکاس وجود دارد.
دستوری در رابطه با مشکلات تهیه وسایل آموزشی افزود: دبیران با امکانات کمی که در منزل دارند، نمی‌توانند تمامی مقدمات تدریس را فراهم کنند و متاسفانه با نداشتن تجهیزات لازم در منزل، یادگیری دانش‌آموزان کمتر می‌شود و همچنین کار معلمان در تدریس آنلاین دشوار‌تر، زیرا هم باید تدریس کنند و همزمان لازم است فیلم‌برداری و عکاسی کنند، که طبیعتا وظیفه دبیر نیست و برای آنها مشکل است و وقت زیادی از زمان تدریس را هدر می‌دهد. در هر صورت در تدریس آنلاین کیفیت آموزش کمتر و تدریس سخت تر است، و همچنین مشکلات بیشتر است.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار