مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان خبر داد:

واکسیناسیون کرونای ۷۳۰ نفر از پرسنل بخش آی سی یو در اصفهان

اصفهان ( پانا) - مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان اعلام کرد واکسیناسیون ۷۳۰ نفر از پرسنل بخش آی سی یو در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون کرونای ۷۳۰ نفر از پرسنل بخش آی سی یو در اصفهان

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان اصفهان، رضا فدایی مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا با ورود اولیه محموله واکسن اسپوتنیک وی به کشور در اصفهان نیز آغاز شده است، اظهار کرد: در فاز نخست واکسیناسیون برای ۷۳۰ نفر از پرسنل بخش آی سی یو این واکسن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه فاز اول واکسیناسیون کرونا تا روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه دارد، ابراز کرد: عوارض استفاده از واکسن اسپوتنیک وی تاکنون تنها درد خفیف جای تزریق و سرماخوردگی خفیف بوده است.

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به ورود دومین محموله واکسن اسپوتنیک وی به کشور گفت: هنوز دستورالعمل و سهمیه استان اصفهان برای استفاده از این واکسن مشخص نشده است.

نمونه مثبت کرونای انگلیسی در اصفهان نداریم

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون هیچ نمونه مثبت کرونای انگلیسی در استان اصفهان شناسایی نشده است، اضافه کرد: این در حالی است که چند نمونه مشکوک به کرونای انگلیسی از اصفهان به انستیتوپاستور تهران ارسال شده که نتیجه هیچ کدام مثبت نبوده است.

فدایی همچنین در خصوص روند شیوع بیماری کرونا در اصفهان ابراز کرد: در این زمینه باید توجه داشت که در برخی از شهرستان‌ها مانند اردستان و نطنز سیر صعودی بیماری را داریم و این دو شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت که در استان اصفهان وضعیت ثابتی را داریم اما چنانچه شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه نداشته باشند شرایط خوبی را تجربه نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار