افزایش موارد ابتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از بیماری کرونا طی شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
افزایش موارد ابتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته

سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۴۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۴۳۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۴۶۹ نفر رسید و تا کنون یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۵۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۳۷۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند وتا کنون ۹ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۲۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، شهرستان های عجب شیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمهشر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار