سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد:

تشریح محدودیت ها و دستورالعمل های کرونایی در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان، محدودیت ها و دستورالعمل های کرونایی در این استان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تشریح  محدودیت ها و دستورالعمل های کرونایی در خوزستان

رضا نجاتی، سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز شنبه ۱۸ بهمن ماه به بیان توضیحاتی در خصوص محدودیت های کرونایی در استان پرداخت.
او گفت: در خصوص ساعت اداری و چگونگی حضور کارکنان ادارات و بانک ها تصمیمات گذشته پابرجاست و در صورت تصمیم گیری جدید اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

نجاتی تصریح کرد: بنابراین پرسنل ادارات، سازمان ها و شرکت ها به صورت یک سوم دورکاری و دو سوم حضور در محل کار فعالیت می کنند و پرسنل بانک ها و دستگاه های ضروری و نوبت کاری به صورت صد در صدی در محل کار حاضر می شوند و ساعت اداری اهواز از ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و سایر شهرستان های استان از ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ محاسبه می شود.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: فعالیت اصناف و مشاغل گروه ۴ در ۹ شهرستان زرد استان شامل اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک ممنوع است. همچنین استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه های زنانه و نمایشگاه های دائمی و بین المللی امکان فعالیت ندارند.

نجاتی عنوان کرد: تالارها فقط تا این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر هستند و از هفته آینده تعطیل خواهند بود.

سخنگوی ستاد استانی کرونا تاکید کرد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد با جدیت بیشتری اعمال می شود و تردد بین شهرستان ها فعلا امکانپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار