سومین روز دوره آموزشی خبرنگاری پانا، ویژه دانش آموزان پسر در گیلان برگزار شد

رشت ( پانا) - آخرین روز دوره آموزشی و مهارتی دانش آموزان منتخب خبرگزاری پانا، همزمان با سراسر مراکز استانها در سازمان دانش آموزی استان گیلان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سومین روز  دوره آموزشی خبرنگاری پانا، ویژه  دانش آموزان پسر در گیلان برگزار شد

دوره آموزشی خبرنگاری در راستای تحقق سند تحولی سازمان دانش آموزی با موضوع «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» و توانمندسازی دانش آموزان و توسعه مهارت های اجتماعی به ویژه ارتقای سواد رسانه ای برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی گیلان گفت: شناسایی استعدادها و تربیت دانش آموزان علاقمند به فعالیت در حرفه خبرنگاری یکی از اهداف این دوره آموزشی و خبرگزاری دانش آموزی پانا است.

قربانزاده، با اشاره به رسالت سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان، گفت: آموزش مهارت‌های خبرنگاری علاوه بر توسعه و تقویت سواد رسانه‌ای در بین دانش‌آموزان، علایق و سلایق آنان را شناسایی می‌کند و زمینه‌ای برای بروز بسیاری از استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان است.

این دوره بر اساس سهمیه‌ای که به استان‌ها ابلاغ شده است با حضور ۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهر رشت به صورت حضوری از ۴ بهمن ماه آغاز و تا امروز، ۹بهمن پایان یافت.

دانش‌آموزان پسر و دختر به تفکیک هر کدام در سه روز متوالی در قالب ۱۲ ساعت، آموزش خبرنویسی، اصول مصاحبه و گزارش نویسی را با کمک ۱۰ نفر از مربیان استان گیلان فرا گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار