در مراسم تشییع شهدای گمنام در "پنها"؛

ابوترابی: قدرت فقط درحوزه نظامی و دفاعی نیست

تهران (پانا)- امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع شهدای گمنام در شرکت «پنها»، ضمن تجلیل از مقام شهداء تاکید کرد قدرت فقط درحوزه نظامی و دفاعی نیست بلکه باید در همه حوزه ها اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، فنآوری مقتدر باشیم.

کد مطلب: ۱۱۵۵۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ابوترابی: قدرت فقط درحوزه نظامی و دفاعی نیست

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع هوایی، همزمان با شب شهادت شهیده ولایت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ۲ تن از شهدای گمنام جنگ تحمیلی با حضور مدیران و کارکنان سازمان صنایع هوایی در شرکت پنها تشییع و به خاک سپرده شدند.
دراین مراسم، حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران پس از اقامه نماز بر شهیدان، با تجلیل از مقام شهداء و افزایش اعتبار جمهوری اسلامی ایران به واسطه رشادت های آن دلیرمردان در دوران ۸ سال دفاع مقدس در حفظ و صیانت از اعتبار و شرف نظام تاکید کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران، ‌امنیت منطقه را به ارمغان می آورد و باید در این مسیر قدم های استوار و عالمانه برداشت، این شهدای عالیقدر دیروز با تقدیم جان خویش راه را برای امنیت ایران اسلامی هموار کردند؛ امروز هم اندیشمندان، دانشمندان، دانش پژوهان، ‌آفریندگان علم و تبدیل کنندگان علم به فنآوری راه را برای افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران، هموار می کنند.وی افزود: دیروز این شهداء جان خود را تقدیم کردند و امروز درجه داران، ‌افسران و فرماندهان از قدرت و امنیت بوجود آمده، پاسداری می کنند. این راه باید با اقتدار تداوم پیدا کند.
وی در ادامه صحبت های خود صنعت هوایی و شرکت پنها را یکی از عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران نام بردند و گفتند: نقش دانشمندان، مهندسین و نیروهای پرتوان فعال در این مجموعه در دفاع از جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی بسیار تعیین کننده بوده است.
امام جمعه موقت تهران، قدرت را منحصر در قدرت نظامی ندانسته و گفت: قدرت فقط درحوزه نظامی و دفاعی نیست بلکه باید در همه حوزه ها اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، فنآوری مقتدر باشیم. این دو جوان ۱۸ ساله و ۲۱ ساله از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس، مربوط به عملیات خیبر در جزیره مجنون و تک دشمن سال ۶۷در منطقه زبیدات بودند که پیکرهای مطهرشان در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران آرام گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار