فعالیت 1500 دانش آموز عشایر سیستان و بلوچستانی در طرح یاریگران زندگی

زاهدان (پانا) – معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش عشایری سیستان و بلوچستان اعلام کرد ۲۴ آموزشگاه، هزار و 500 دانش آموز و 82 مربی در این کانون های عشایری فعالیت دارند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 1500 دانش آموز عشایر سیستان و بلوچستانی در طرح یاریگران زندگی

ابوالفضل حیدری امین در جلسه مجازی مدیران مدارس عشایری استان سیستان و بلوچستان که با موضوع تشریح فعالیت‌های کانون یاریگران زندگی در شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل کانون یاریگران زندگی در مدارس عشایری کم کردن فاصله اجتماعی بین مدارس، منازل و محله و روستا است.

وی افزود: یکی از اهدافی که در کانون یاریگران زندگی در مدارس دنبال می‌شود، توانمندسازی و آموزش دانش آموزان اولیا و همکاران است که در حال حاضر تعداد ۲۴ آموزشگاه ۱۵۰۰ دانش آموز و 82 همکار در این کانون های عشایری فعالیت دارند.

کارشناس مسئول آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تشکر از کارهای انجام شده در خصوص کانون یاریگران زندگی در مدارس عشایری به نحوه ترسیم درخت مشکلات و راهکارها و تدوین پروژه های کوچک برای همکاران پرداخت.

نوری افزود: یکی از مهمترین کارها در راستای فعالیت‌های کانون یاریگران زندگی توانمندسازی همکاران، اولیا و دانش آموزان و برگزاری دوره های ضمن خدمت آسیب‌های اجتماعی است.

گفتنی است در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران و تسهیلگران مدارس عشایری مجری طرح کانون یاریگران زندگی در برنامه شاد برگزار شد، گزارشات انجام شده در مدارس عشایری دکتر حسابی و شهید مسعود علی محمدی ارائه شد و کارشناسان به بیان آسیب های اجتماعی در مدارس خود و نحوه برخورد با آسیب ها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار