کارگاه تخصصی گفتمان تقریب مذاهب در دشتیاری برگزار شد

زاهدان (پانا) - کارگاه تخصصی گفتمان تقریب مذاهب از دیدگاه مقام معظم رهبری با حضور نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان های چابهار و دشتیاری ویژه فرهنگیان در شهرستان دشتیاری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه تخصصی گفتمان تقریب مذاهب در دشتیاری برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد عبدالهی در این کارگاه ضمن تبریک حماسه باشکوه ۹دی و گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: اولین راهبرد جهان اسلام طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئله تقریب بین مذاهب و اتحاد مسلمان است.

وی افزود: هدف از تقریب مذاهب و اتحاد بین مسلمانان براساس قرآن کریم عدم تنازع، دوستی، محبت و زندگی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان های چابهار و دشتیاری خاطر نشان کرد: نقش معلمان در تربیت و پرورش نسل‌های آینده بسیار مهم است و می‌توانند در تقریب مذاهب نقشی تاثیرگذار ایفا کنند.

مدیر آموزش و پرورش دشتیاری نیز در این کارگاه ضمن گرامیداشت سالروز ۹دی که هفته بصیرت و بیعت مجدد ملت با ولایت نامگذاری شده است، گفت: ملت بصیر و همیشه در صحنه در ۹دی ۸۸ بصورت خودجوش و حرکت حماسی تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

انور بادپا افزود: امسال نیز این حماسه بزرگ با اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که فرمانده‌ای شجاع، مقتدر و مردمدار بود، همزمان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار