تسلیت نماینده ولی فقیه در حج برای شهادت «محسن فخری‌زاده»

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در امور حج با صدور پیام تسلیت در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده، گفت که این دانشمند برجسته همواره خاری در چشم دشمنان بود.

کد مطلب: ۱۱۴۲۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تسلیت نماینده ولی فقیه در حج برای شهادت «محسن فخری‌زاده»

به گزارش ایسنا، سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ـ در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده در پیام تسلیتی نوشته است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت دانشمند فرهیخته و متخصص، شهید «محسن فخری‌زاده» از چهره‌های برجسته و مدیران خستگی‌ناپذیر و نقش‌آفرین در دانش و فناوری دفاعی، موشکی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به دست تروریست ها و مزدوران جنایتکار استکبار برای جامعه‌ ما ضایعه‌ای غم‌انگیز و جبران ناپذیر بوده و یک جنایت بزرگ محسوب می‌شود که رد پای آمریکا و اسرائیل در آن مشخص است.

ترور و شهادت دانشمند برجسته کشورمان که در حیات سراسر افتخارآمیز و پربرکت خویش موجب رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علم، فناوری و دانش هسته‌ای شد همواره خاری در چشم دشمنان بود.

این جنایت ددمنشانه و اقدام تروریستی کوردلانه که با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشورصورت گرفت نه تنها خللی در اراده و روحیه ملت بیدار و مقاوم و دانشمندان سرفراز ایران اسلامی وارد نخواهد کرد که این آسمان غمزده پرستاره است و اگر بنا بود این ناجوانمردی ها موثر واقع شود باید در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ چرخ انقلاب اسلامی را تضعیف کند، خون مظلوم رونق بیشتری به دستاوردهای علمی خواهد داد و پیشرفت های بزرگ را برای میهن اسلامی رقم خواهد زد.

اینجانب، عروج ملکوتی این دانشمند پارسا و مدیر جهادی را به فرماندهی معظم کل قوا، ملت شهیدپرور، همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی و به خانواده‌ ارجمند ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن شهید عزیز رضوان و غفران الهی و برای خانواده ایشان صبوری و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.»

محسن فخری‌زاده، معاون وزیر دفاع، جمعه هفتم آذرماه در شهر آبسرد استان تهران در یک حمله تروریستی به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار