دانش‌آموزان بخوانند؛

فیلم مانور زلزله خود را از طریق «شاد» سازمان دانش‌آموزی به دبیرخانه ارسال کنید

تهران (پانا) - مانور سراسری زلزله و ایمنی در منازل ویژه دانش‌آموزان و اعضای خانواده آنان فردا ۸ آذرماه برگزار می‌شود؛ دانش‌آموزان می‌توانند از پناهگیری و خروج اضطراری در منزل فیلم تهیه و از طریق شبکه شاد سازمان دانش‌آموزی مناطق و شهرستان‌ها به دبیرخانه مانور ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۱۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فیلم مانور زلزله خود را از طریق «شاد» سازمان دانش‌آموزی به دبیرخانه ارسال کنید

ویژه برنامه مانور زلزله همراه با اعلام آژیر خطر فردا شنبه ۸ آذرماه از ساعت 9.30 تا ۱۰ صبح از رادیو سراسری و شبکه شاد پخش می‌شود.

دانش‌آموزان با مطالعه دقیق راهنمای اجرای مانور که در سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) به آدرس parvareshi4@ قابل دریافت است صبح فردا شنبه ۸ آذر ماه در منزل حضور داشته و از طریق رادیو سراسری آماده شنیدن آژیر مانور باشند. به محض شنیدن صدای آژیر نسبت به اجرای راهنمای مربوطه یعنی پناهگیری و خروج اضطراری در منزل اقدام و از این عملیات خود فیلم تهیه کنند و با حجم حداکثر ۱۰ مگابایت تا تاریخ ۱۳ آذرماه از طریق شبکه شاد سازمان دانش‌آموزی مناطق و شهرستان‌ها به دبیرخانه مانور ارسال کنند.

مدارس شهرستا‌ن‌ها و مناطقی که از لحاظ شرایط کرونایی در وضعیت زرد هستند و دانش‌آموزان در مدرسه حضور می‌یابند می‌توانند طبق دستورالعمل سال گذشته نسبت به اجرای آن در سطح مدرسه اقدام و فیلم اجرای مانور را ارسال کنند.

گفتنی است؛ به 3 اثر برتر هر رشته جوایز ارزنده‌ای از سوی برگزارکنندگان این مانور اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار