قاتل فراری در ساری دستگیر شد

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
قاتل فراری در ساری دستگیر شد

سرهنگ ناصر علی صفرپور گفت: ساعت 6 صبح امروز، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی در یکی از روستاهای بخش چهاردانگه این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی کیاسر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در این گیری که بین اعضای دو خانواده به علت اختلافات قبلی صورت گرفت، فردی 39 ساله بر اثر اصابت ساچمه سلاح شکاری از ناحیه صورت به شدت مجروح شد.

او با بیان این که مصدوم به علت شدت جراحت های وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، افزود: بلافاصله تیمی به سرپرستی فرمانده انتظامی و یگان های عملیاتی شهرستان تشکیل و اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری عاملان قتل که پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری شده بودند آغاز شد.

سرهنگ صفرپور، خاطرنشان کرد: ماموران در کمتر از یک ساعت و طی عملیاتی ضربتی ضارب و چند نفر دیگر از همدستانش را حین فرار با یک خودروی سواری در محور کیاسر دستگیر کردند.

صفرپور از کشف 2 قبضه سلاح شکاری در ادامه رسدگی به این پرونده خبر داد و اظهار کرد: ضارب که در این درگیری مصدوم شده است به بیمارستان منتقل و سایر عوامل این درگیری پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار