مدیرکل آموزش و پرورش:

14 هزار گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان مازندران تهیه شده است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که تا کنون 14 هزار گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان استان که فاقد این ابزار آموزشی در فضای مجازی بوده‌اند، تهیه شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
14 هزار گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان مازندران تهیه شده است

علی‌رضا سعدی‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش با اعلام اینکه تاکنون ۱۴ هزار گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده است، گفت: «کمیته امداد برای تهیه ۴ هزار تبلت برای جامعه هدف خود تعهد داده است که بخشی را اهدا کرده و بخشی دیگر را تهیه خواهد کرد.»

به گفته او ۲۰۰ خیر پرداخت اقساطی وام‌های کمیته امداد را بر عهده گرفته‌اند.

سعدی‌پور گفت: «در مجموع ۵۴۰۰ تسهیلات بانکی ۲ میلیونی به صورت قرض‌الحسنه در اختیار اولیا دانش‌آموزان قرار گرفته است که ۳۷۰۰ فقره آن را بانک ملی، ۱۲۰۰ فقره را بانک تجارت، ۲۰۰ فقره را بانک توسعه و تعاون و ۵۰۰ فقره را بانک سپه تقبل کرده‌اند.»

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه بانک ملی ۲۵۰ میلیون تومان دیگر نیز به صورت بلاعوض در اختیار آموزش و پرورش برای خرید گوشی قرار می‌دهد، اظهار امیدواری کرد که سایر بانک‌ها نیز به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

سعدی‌پور اعلام کرد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یک میلیارد تومان برای خرید تبلت در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌دهد که در مرحله استعلام و مناقصه است و یک میلیارد دیگر نیز تعهد دارد که امیدواریم در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

طبق گفته او در طرح همکلاسی مهربان نیز که با محوریت پیگیری فرماندران و دهیاران صورت گرفته، 4 هزار گوشی هوشمند تهیه شده است.

سعدی‌پور اعلام کرد که در حال حاضر 7 درصد دانش‌آموزان مازندران در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند که بالاترین حضور دانش‌آموزان متعلق به منطقه بندپی شرقی با 42 درصد و کمترین آن متعلق به رامسر با یک درصد حضور دانش‌آموزان است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار