معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی:

نقش تربیتی گروه‌های بسیجی در فرهنگ سازی ماندگارتر از ساخت فیزیکی بناست

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به نقش موثر تعامل بسیج با گرو‌های جهادی در توسعه فضاهای آموزشی بر اهمیت فرهنگ سازی و بعد تربیتی و پرورشی اقدامات این گروه‌ها برای دانش‌آموزان و نوجوانان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش تربیتی گروه‌های بسیجی در فرهنگ سازی ماندگارتر از ساخت فیزیکی بناست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، جلسه شورای فرماندهی بسیج کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور مهراله رخشانی مهر فرمانده پایگاه بسیج شهیدصادقی مقدم و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم با بیان نقش و ظرفیت موثر بسیج در عرصه های مختلف توسعه و آبادانی بر توانمند سازی و ساماندهی پایگاه های بسیج ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور و همیاری سازنده بسیج کارکنان سازمان با گروه‌های جهادی تاکید کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به تعامل و همکاری با نهادهای مختلف بسیج و از جمله سازمان بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اشاره کرد و گفت: با تفاهم همکاری بسیج سازندگی با سازمان نوسازی مدارس کشور اقدامات خوبی در جهت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم کشور فراهم آمده است که با گسترش مناسبات و حضور بسیج سازمان در این ماموریت ها امیدواریم شاهد توسعه و تحقق بیشتر آن باشیم.

مهراله رخشانی‌مهر نقش تربیتی و پرورشی گروه‌های بسیجی و جهادگر را در فرهنگ سازی و حل مسائل و مشکلات جامعه و ترویج فرهنگ مدرسه سازی بسیار موثرتر و ماندگارتر از ساخت فیزیکی بنا عوان کرد و یادآور شد: توجه به این بعد از اقدامات موجب تشویق دانش آموزان و نوجوانان به انجام امور خیر و نیکوکارانه می شود و نتایج اخلاقی و تربیتی مثبتی به دنبال دارد.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از اقدامات پایگاه بسیج شهید صادقی مقدم و همکاری با گروههای جهادی استان کرمان ارائه شد. لازم به ذکر است که حجم بیشتر فعالیت های جهادی در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، لرستان و آذربایجان غربی متمرکز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار