سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران:

برنامه‌های تربیتی سازمان دانش‌آموزی در فضای مجازی تداوم دارد

ساری (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران تأکید کرد که فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی و کانون‌های دانش‌آموزی‌ در فضای مجازی پیگیری و اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های تربیتی سازمان دانش‌آموزی در فضای مجازی تداوم دارد

محمد رضایی در مجموعه‌ بازدیدهای خود از شهرستان‌ها و مناطق و تبیین برنامه‌های سازمان دانش آموزی، امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان آمل حضور یافت.

او در این جلسه، با یادآوری نقش سازمان دانش‌آموزی در آموزش رفتار و مسئولیت اجتماعی به دانش‌آموزان، آن را عامل رشد شخصیتی این قشر برشمرد و گفت: «در دستگاه تعلیم و تربیت، پرورش هم ارزش با آموزش است و سازمان دانش‌آموزی مرکزی برای اجرای برنامه‌های متناسب با تربیت جسم و روان دانش‌آموزان است.

او با تأکید بر اینکه لازم است دانش‌آموزان از بدو ورود در مدرسه با برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی آشنا شوند، ادامه داد: «این آموزش‌ها در سازمان دانش‌آموزی به صورت تشکیلاتی و برنامه‌ریزی شده در دسترس دانش آموزان است.»

رضایی نوید اجرای چند طرح استانی با هدف پرورش افکار دانش‌آموزان در آینده نزدیک در سازمان دانش‌آموزی مازندران داد.

سرپرست سازمان دانش آموزی مازندران در جمع اعضای شورای معاونین شهرستان آمل خواستار افزایش فعالیت‌های شهرستان‌ها و مناطق در سطح کانون‌های دانش‌آموزی‌ شد و تأکید کرد که این مهم حتی با شرایط ویژه فعلی نباید مغفول بماند و در فضای مجازی پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار