رمضانی: خبر داد

برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در 100 هزار واحد آموزشی

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد که برای اولین بار انتخابات شورای دانش‌آموزی را به صورت الکترونیک در 100هزار واحد آموزشی با مشارکت دو میلیون دانش‌آموز آغاز کردیم.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در 100 هزار واحد آموزشی

علی رمضانی در رابطه با هفته "دانش آموز و آسیب‌های اجتماعی" به رادیو گفت‌وگو گفت: در هفته جاری دو فعالیت ملی را انجام دادیم که بسیار بی نظیر است؛ نخست اینکه برای اولین بار انتخابات شورای دانش آموزی را بصورت الکترونیک در 100هزار واحد آموزشی با مشارکت دو میلیون دانش آموز آغاز کردیم.

وی در مصاحبه با برنامه "صبح وگفتگو" مشارکت دانش آموزان در بستر نرم افزار شاد را بی نظیر توصیف کرد و افزود: همچنین در روز دانش آموز بصورت آنلاین برنامه ویژه‌ای در مرقد شهید حسین فهمیده در نظر گرفته‌ایم.

رمضانی با ابراز خوشنودی نسبت به رونق گرفتن فعالیت‌های پرورشی در ایام تعطیلی مدارس گفت: دانش آموزان به حوزه پرورشی علاقمند هستند و اطلاع لازم در این خصوص دارند و می‌توان از ظرفیت دانش آموزان استفاده کنیم.

وی همچنین در خصوص کنترل مدارس بر دانش آموزان اظهار کرد: در بحث کرونا دغدغه‌ای بر دانش آموزان حادث می‌شود و لذا باید برنامه‌ای ویژه برای بهداشت روانی آن‌ها داشته باشیم.

رمضانی با اعلام اینکه دانش آموزان نسل کنونی تاکنون چنین شرایط سختی را ندیده‌اند، گفت: ما با جنگ روبرو بودیم و قادر به مدیریت این شرایط هستیم ولی دانش آموزان آسیب پذیرند و به همین جهت خانواده‌ها باید به کمک آموزش و پرورش آیند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با کمک همراه اول ظرفیتی ایجاد کرد تا دانش آموزان بدون استرس از شبکه شاد استفاده کنند و فضای مجازی در اختیارشان قرار گیرد که آسیب پذیری اندکی دارد.

رمضانی ورود صداوسیما برای تدریس دانش آموزان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید قبول کنیم تربیت چهره به چهره مفیدتر است و این جز دغدغه‌های ماست.

مدیرکل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش همچنین این گفته وزیر که دانش آموزان در مناطق سفید باید به مدرسه بیایند را نکته‌ای تربیتی دانست و گفت: چهره‌های دانش آموزانی که 7 ماه پا به مدرسه نگذاشته بودند، دغدغه و استرس داشتند و باید تلاش کنیم در اولین فرصت دانش آموزان را در مناطق سفید به مدرسه ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار