بررسی انتخابات امریکا و تاثیربر بازار در«سرمایه»

تهران (پانا) - برنامه «سرمایه» این جمعه9 آبان ماه، به بررسی انتخابات آمریکا و تاثیر آن بر بازار سرمایه و بورس می پردازد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی انتخابات امریکا و تاثیربر بازار در«سرمایه»

به گزارش روابط عمومی شبکه هفت سیما، احمد جانجان کارشناس بازار سرمایه،سیدعلی طباطبایی،مدرس و کارشناس بازارسرمایه و سینا رهبر کارشناس ارشد بازار سرمایه جمعه 9آبان ماه مهمان برنامه«سرمایه » خواهند بود.
با توجه به نوسانات بازار و قیمت ها و بالارفتن قیمت دلار و خودرو در این برنامه، چشم انداز بازار و صنایع بورسی مثل خودرو، واگرایی بین دلار و بازار، ارزیابی میزان تورش رفتاری یا بیش واکنش سهامدار خرد و کلان ،روند کند اداری در سازمان بورس بر امور شرکتها ،افزایش سرمایه شرکتها و موانع رشد سود شرکتها بررسی می شود.
همچنین با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،تاثیر این انتخابات بر بازاریکی از موضوعات مورد بحث برنامه جمعه شب است.
برنامه«سرمایه»راههای مختلف سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه مانند مسکن، بورس،طلا و ... بررسی می کند و با نقد و بررسی و شفاف سازی درباره مسائل جاری در بازارهای مختلف،اطلاعات به روز و موثق در اختیار بینندگان برنامه قرار خواهد داد.
مخاطبان برنامه «سرمایه» می توانند از طریق آدرسsarmaye_tv@ با این برنامه در ارتباط باشند.
برنامه«سرمایه» به تهیه کنندگی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه و کارگردانی میثم نظیمی جمعه ها ساعت 21 از شبکه هفت سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار