آغاز رای‌گیری بیش از 770 هزار دانش‌آموز فارسی در انتخابات شورای دانش‌آموزی

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس از مشارکت بیش از 770 هزار دانش آموز فارسی در انتخابات شورای دانش آموزی خبر داد و گفت این دانش‌آموزان منتخبین خود را به زودی انتخاب خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رای‌گیری بیش از 770 هزار دانش‌آموز فارسی در انتخابات شورای دانش‌آموزی

فرهاد اسماعیلی در آیین برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس فارس همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شاهد فیض ناحیه 3 شیراز گفت: شورای دانش آموزی یک کار نمادین و در حد تمرین نیست بلکه در آیین نامه اجرایی مدارس جایگاه ویژه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه اعضای شورای دانش آموزی می توانند با نظر مدیرمدرسه در شورای مدرسه به عنوان عضو مدعو حضور داشته باشند گفت: حضور دانش آموزان در شورای مدرسه می تواند در تصمیم گیری های اساسی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی بر ضرورت اهمیت به شورای مدرسه تاکید کرد و گفت: همان طور که مستحضرید امسال در بازگشایی مدارس کار به شورای مدرسه با تاکید بر حضور انجمن اولیا و مربیان سپرده شد و بنابر گزارش های رسمی کمترین میزان برخورد و اضطراب بین اولیا و آموزش و پرورش را شاهد بودیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس، نگاه آگاهانه مدیران برای استفاده از ظرفیت شورای دانش آموزی را ضروری دانست و گفت: در همه کارها از تالیف کتاب تا روش های تدریس باید پیوستی به عنوان ذائقه دانش اموز داشته باشیم.

اسماعیلی با تاکید بر لزوم رشد تفکر انتقادی در دانش آموزان گفت: باید کاندیدهای شورای دانش آموزی شعارهای معقولی برای انتخابات تهیه کنند و اگر این شعارها همراه با کلی گویی باشد باید از دانش آموزان توضیحات بخواهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار