آغاز پویش کلاس مهربانی بهارستان یک

بهارستان یک(پانا)- پویش «مثل فرزند خودم» با مشارکت همه تشکل‌‌های درون مدارس، فرهنگیان و دانش آموزان با هدف کمک به دانش آموزان مستعد و نیازمند منطقه، در بهارستان یک آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش کلاس مهربانی بهارستان یک

برای اولین‌بار و با همت مدیر و شورای‌ معاونین آموزش ‌و پرورش ناحیه‌ یک‌ بهارستان، پویش مهربانی با نام (#مثل_فرزند_خودم) در بهارستان‌ یک راه‌اندازی شد.

هدف از راه‌اندازی پویش مهربانی، با توجه به شرایط و وضعیت روزهای کرونایی سال تحصیلی جدید، خوشحال کردن و کمک به دانش‌آموزان مستعد و توانمند ولی محروم از کمترین امکانات برای دسترسی به فضای مجازی و شبکه مدرسه تلویزیونی است که در میان دلهره‌های نداشتن گوشی و تبلت، بیماری و ترس ابتلا به کرونا در حسرت بهره‌مندی از آموزش‌های ‌مجازی به سر می‌برند، بپردازد.

تنها خواسته‌ این پویش، این است که افراد کمک‌کننده در حدی که در مضیقه مالی قرار نگیرند و در توانشان باشد، بخشی از هزینه تامین کمترین امکانات تصویری جهت تحصیل تعدادی از این فرزندان را مانند فرزندان خود تأمین نمایند تا سایه فقر خانواده‌هایشان بر تحصیل و آینده آنها، کمتر سنگینی کند.

مجمع خیرین و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با کمک شما و هر شخص، موسسه و یا انجمن های خیریه دیگر، برای دانش آموزان مستعد و نیازمند، تلویزیون برای این روزهای سخت در نظر گرفته‌اند.

یکی از برنامه‌های مهم برگزاری این پویش این است که با مشارکت معلمان و خیرین اقدام به جمع‌آوری مبالغی در قالب همدلی می‌کنند و سپس با استفاده از این مبالغ به خرید تلویزیون و گیرنده‌دیجیتالی برای محرومان از امکانات مجازی می‌پردازند و در خفا آن را به دانش‌آموزان نیازمند،تحویل می‌دهند.

شما هموطن نیکوکار هم می‌توانید همین الان با مراجعه به سایت https://classmehrabani.ir و انتخاب یکی از طرح‌های حمایتی و به طور آنلاین ، به این بچه‌ها کمک کرده و باعث خوشحالی و رضایت درونی خود شده و تا جایی که می‌توانید این پویش را گسترش دهید تا بتوانیم این بچه های معصوم را خوشحال و در تحصیل حمایت و یاری کنیم.

گزارش دقیق کمک‌ها، از طریق همین وب‌سایت اطلاع‌رسانی خواهدشد.

خبرنگار:مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار